torsdag 24 november 2011

Jul jul

För att få lite stämning så har jag fixat lite julstämning på bloggen. När det är plusgrader och inte en snögnutta så långt öga kan nå så är det skönt att få lite stämning här iaf.

Jag har så smått börjat göra advents fint hemma så för att dela upp lite så har jag tagit hela övervåningen idag och putsat fönster och dammat och tagit golven. Så skönt att ha klart uppe och imorgon starta med nedervåningen. Det enda som jag inte gjort på övervåningen är att byta gardiner och sätta upp stakar så det tar jag imorgon allt för att få den härliga stämningen tills fredagskvällens mys.

Hur gör du när du gör advent?
Själv har jag begäret att jag måste putsa alla fönster och verkligen städa från golv till tak. Men jag trivs med det och jag verkligen längtar tills det är klart och jag får njuta med en varm och god glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar