måndag 30 maj 2011

Morsdag

Gårdagen till ära med morsdag och allt vaknade jag av att min kära man och dotter kom med frukost på säng. Jag verkligen älskar dom här morgnarna när det är något speciellt med frukost på säng. Min älskade make hade varit ut på morgonen och plockat mina favorit blommor liljekonvaljer men eftersom vi inte kan ha dessa inne så hade han gjort en fin bukett och ställt ute på altanen. Jag verkligen älskar det där lite extra när någon gör något eget det blir mer känsla i det. Så därför gav jag min mor min egen gjorda rabarbersaft, egen inlagd gurka och en bingolott i förhoppning att mor ska få lite extra tillskott i kassan.

Annars har jag idag planterat om våra plantor ute. Så nu väntar jag med spänning på att det ska komma mer blommor som kan bär mycket frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar