lördag 1 januari 2011

Nytt år och nya möjligheter

Ja det är ju så det är, nu har vi stora förväntningar och stora förhoppningar på det nya året. Vi planerar och ser hur hela året kommer att bli och hur vi vill att det ska vara. Dessa förväntningar byts ofta snart till att det inte gick som vi ville och att alla nyårslöften inte gick att hålla och vi är tillbaka i gamla spår igen.
Så ha inge löften om ett bättre liv och träning och att det ska bli just detta år som är året du väntat på. Ha istället en ambition om att detta vill jag få en ändring på eller detta vill jag behålla från förra året.

Jag önskar att jag ska få ett fridfullt och hälsosamt år som går i friskhetens tecken. Och allt man önskar kan man få. Inga löften ingan måsten bara en önskan om hur jag vill att det ska vara. Lätt att hålla och lätt att tänka på. Positivt och upplyftande. Nu ska jag börja detta med att mysa i soffan med min älskade dotter och titta på Skönheten och Odjuret.

Önskar Er alla ett riktigt härligt gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar