torsdag 16 december 2010

Let it snow

Vilken härlig dag med snö, snö, snö jag gillat. Micke har varit in på operation och tagit bort de två skruvar som suttit i knät och allt har gått jätte bra. Så nu ska allt gå åt rätt håll.
Medans han var på sjukhuset och Alice hos dagmamman så passade jag på att handla julklappar och allt gick så bra. Å det var så kul att lunka fram och kika och shoppa. Men när jag åkte till köpis så blev jag stoppad av polisen!!! Oj va jag blev nervös och då främst för att jag hade en trasig lampa fram, men som en blixt från en klar himmel så stoppade dom mig på en busshållplats och då kom bussen så jag fick åka (!!!!!) men ingen blev gladare än jag. Så jag skyndade mig till macken och köpte en lampa och bytte. Hade varit tråkigt att bli av med julklapps pengarna. Men jag har lärt mig en läxa att alltid göra saker direkt och inte dra på det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar